Nu är jag brunett!


Date: 2010-03-24 Time: 20:53:28
Kategori: Om Mig { 12 Kommentarer }
______________________________________________________


Jag lovade ju att visa upp hur mitt hår ser ut nu, efter förvandlingen från blondin till brunett hos min duktiga frisör igår. Samtidigt delar jag med mig av en liten del av mitt och sambons vardagsrum, där ljusen är tända och båda datorerna igång. Som det ska vara i ett datorberoende hushåll, haha.

Jag försöker fortfarande vänja mig vid att håret inte är blont längre - lite av den mörka färgen kommer ju att gå ur vid första tvättarna och sedan kommer det att vara precis den färgen som jag var ute efter. Så brunt som det är nu är för övrigt ungefär min riktiga hårfärg.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan är det dags för Greys!

Kommentarer
Frida

Jättefint blev håret :)

2010-03-24 21:20:30
Veronica, Beauty Place

Frida: Tack, vad gullig du är! :D

2010-03-24 21:39:48
Maja

Riktigt fräsch färg

2010-03-24 21:54:40
http://mcaria.blogg.se/
Therése (Heartcore)

Vilken fin nyans, superfint på dig :)

Veronica, Beauty Place

Maja: Tack söta du! Det är kul att höra :)



Therése: Åh, tack Therése! :D Skönt att det trillade in lite kommentarer på det här inlägget, annars hade det varit illa, haha. Vilken fin personlig blogg du har - den läggs in på Bloglovin direkt!

2010-03-25 08:11:25
Emily

Wow, trés belle! Jättefin är du!

Ska bli ännu roligare att se det live :)

Ha en bra torsdag, puss puss

2010-03-25 09:06:13
http://gentiqua.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Emily: Oui, oui, merci beaucoup! ;) Ha en fin torsdag du också gumman så ses vi nästa vecka. Pussa Daisan från mig

2010-03-25 09:31:42
Sara ~ Candis

Ojj vilken skillnad :D superfint.



SV. Guuuud vad härligt. Snart är jag tillbaka hihi. Underbart och få komma ner till våren.

2010-03-25 19:52:38
http://candis.se
Kabuki-Emma

Jättefint, du passar verkligen som brunett!

Veronica, Beauty Place

Sara: Ja, det är verkligen en vändning i hårväg :) Härligt med förändring! Förstår att det ska bli härligt att flytta ner igen, du är så välkommen ner till Götet igen :D



Kabuki-Emma: Åh, vad härligt att höra. TACK!

2010-03-25 21:00:22
Sublim

Fint! Det är kul att testa nåt nytt ibland! Jag gick från blondin till rödhätta i höstas och det var verkligen uppiggande. Dock är jag på väg till de blonda lockarna igen...:P

2010-03-27 11:13:30
http://www.sublimt.se
Veronica, Beauty Place

Sublim: Tack! Det är kul att göra en lite mer dramatisk förändring med håret. Men som du skriver kan det vara svårt att hålla sig till en och samma färg när man väl har börjat :)

2010-03-27 16:28:55

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0