Veronica dissar: Euroshopper bomullspads


Date: 2010-06-26 Time: 21:01:20
Kategori: Skönhetstips { 9 Kommentarer }
______________________________________________________


Stay away... ja, inte från mig då (såklart, jag är snäll). Nej, det är bomullspads från Euroshopper som ni ska hålla er långt ifrån i affären nästa gång.

Jag ser mycket, mycket gladare ut än vad jag faktiskt brukar vara när jag trixar med padsen och försöker sminka av mig på kvällarna. Padsen går sönder, delar på sig och trådar sig. Rejält irriterande och inget bra att använda för att få bort envis mascara eller mörk ögonskugga. Mest grinig blir jag när jag försöker plocka upp ett par bomullspads från förpackningen och jag får upp en och en halv - resten är kvar bland resten. Jag försöker plocka upp den sista halvan och får då med mig övre halvan av nästa pad också... Grr!

I-Landsproblem? Javisst.. men det här är en skönhetsblogg och då får man ta upp sådant här som problem. ;)

Kommentarer
Josephine (Makeuponista)

Jag håller fullständigt med dig! Vill du prova något annat så tycker jag att Lidl´s är bäst! :)

2010-06-26 21:52:49
http://makeuponista.wordpress.com
Ninni

Jag gillar både Lidls, Nettos och Ullareds bomullspads. Bra grejor helt enkelt!

2010-06-27 10:57:44
http://colourbyninni.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Josephine: Lidl's alltså? Jag kommer ihåg att deras egen skrubb är bra, så det kanske är värt att testa.



Ninni: Nu är det två på rad som har tipsat om Lild's.. känns som att de bör testas.

2010-06-27 13:16:43
Beauty by Tanci

Hahhaha jag fick flipp på dem och slängde hela paketet i papperskorgen usch!

Lilds är bäst enligt mig :)

2010-06-29 13:45:23
http://beautybytanci.se
Veronica, Beauty Place

Beauty by Tanci: Usch var ordet! Måste köpa på mig Lidls pads i helgen, är jättenyfiken på dem nu.

2010-06-29 19:28:29
Emma

EuroShoppers pads är faktiskt mina absoluta favoriter! Billiga som attan och luddar inte alls för mig.

2010-07-08 00:22:09
Veronica, Beauty Place

Emma: Vad underligt att det kan vara så olika.. jag kanske fick ett måndagsexemplar :S

2010-07-24 22:09:51
Lisa

Tack för recensionen. Lidl är okej ja, men from Kicks också :) :D

2010-08-12 01:15:03
Veronica, Beauty Place

Lisa: Yes, jag håller med dig. Kicks pads är jättebra!

2010-08-12 20:40:21

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0