Illamasqua - Untold


Date: 2010-07-04 Time: 18:41:16
Kategori: Naglar { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Untold


Illamasquas
nagellack Untold är en riktig goding! Jag fastnade direkt för den när jag såg den i hyllan på Sephora i Los Angeles. Man kan nog inte anklaga mig för att vara en superstor lackfantast, det brukar vanligtvis åka på när det är partydags och ibland om jag har en stund över på söndagskvällen för att orka sätta igång och måla naglarna.

Igår var jag iväg och firade en av mina kompisars födelsedag och kom på att det skulle vara fint med matchande tå- och fingernaglar, en kvart innan vi skulle ut genom dörren för att hinna med spårvagnen. Två lager av fina, glittriga Untold hanns med innan vi promenerade iväg ut i värmen. Jag tror att 3 lager skulle vara ultimat för att det här lacket verkligen ska komma till sin rätt, men åh vad härligt och glittrigt det är!

Kommentarer
Caroline/StyleFile

skulle vara riktigt kul att få prova Illamasquas lack! såg att de vunnit priser för bästa nagellack också :)

2010-08-15 00:19:08
http://stylefile.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Caroline: Ja, det är väldigt många som verkligen älskar Illamasquas lack. Det var väldigt svårt att få av bara, men det berodde nog mer på att det var så mycket glitter i.

2010-08-15 18:13:02

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0