Dazzling Jewels


Date: 2010-01-20 Time: 21:38:56
Kategori: Nyheter { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Men hur söt var inte den här? Nya ögonskuggspaletten från Stila heter Jewel Eye Shadow Palette och ska gnistra som små juveler på ögonlocken.

På senaste tid har jag fått ett uppsving igen när det gäller att experimentera med skuggor, under vintermörkret har jag nämligen värderat sovmorgnar högre än att sminka mig längre än 10 minuter på morgonen. Men nu när jag är igång och kombinerar nyanser och märken hej vilt blir jag sugen på de flesta nya färger som jag ser. Särskilt pigmentrika och färgrika ögonskuggor går hem hos mig just nu.

Jag tror att en viss läppglansbitch blir lika sugen som jag på den mörklila, auberginefärgade skuggan längst upp till höger. Den skulle allt vara fin att sota med!

Kommentarer
Emma

Åh, vilka fina färger!

2010-01-22 09:01:09
http://rightmoment.blogg.se/
Liz

Åh vilken fin! Vad kostar den?

2010-01-22 21:17:28
http://sminkliz.blogg.se/
Perfektionista

Jag har aldrig testat något från Stila, men denhär var ju riktigt söt. Stila har ju bra priser också.

2010-01-22 22:49:21
http://www.perfektionista.se
Veronica, Beauty Place

Emma: Eller hur? Man blir inte lite sugen..



Liz: Stila kan vara lite klurigt att hitta för försäljning i Sverige men priserna ligger runt 100-200 kronor för ögonskuggorna.



Perfektionista: Underbart söt, verkligen! :)

2010-01-24 20:15:47
kerstin

Denna paletten ser riktigt fin ut! Hoppas att den kommer till Beautyplanet!

Veronica, Beauty Place

kerstin: Det håller vi tummarna för!

2010-01-31 19:06:55

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0