Vinnare av ACO Face Young hudvårdskit


Date: 2010-02-28 Time: 17:19:21
Kategori: Tävlingar { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Igår kväll stängde jag tävlingen om ett komplett hudvårdskit från ACOs nya satsning för ung hy - Face Young. Tack till alla som var med och tävlade, skrev utförliga förklaringar till varför ni ville ha kitet eller länkade till Beauty Place i era bloggar. Skulle jag ha 24 kit hemma, då skulle jag skicka en påse var - till er alla. Ni får helt enkelt hålla tummarna i nästa tävling på bloggen.

Jag har använt en slumpgenerator för att få fram en vinnare och den här gången blev det Farshid, som var med och tävlade för att vinna hudvårdskitet till sin flickvän. Han hoppas nu på att slippa följa med i alla affärer i framtiden, i jakten på den perfekta rengöringen. Haha, jag håller tummarna för att ni kan lägga den tiden på att mysa och fika tillsammans, nästa gång ni är på stan. Grattis, jag har skickat ett mail till dig - svara på det så snart du kan med din adress så kommer vinsten på posten.

Kommentarer
Susanne

Kul att du är med och tävlar :-D

2010-02-28 20:42:57
http://kandy.se
Veronica, Beauty Place

Susanne: Det verkar ju vara en lärorik tidning, så då var jag ju bara tvungen att vara med :)

2010-03-02 13:28:19
Susanne

Kul att du gillade tipset :-D



2010-03-03 08:07:48
http://kandy.se
Erica ung fru och tvåbarnsmamma



Tänkte också tipsa om att min förra smyckestävling i bloggen blev superpopulär så nu har jag en ny!

vore kul om du ville delta! Vinsten är ett valfritt smyckte, tex ett namnhalsband med valfritt antal brickor?



http://erica.myshowroom.se/2010/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-carolinessmyckesskrin/



Man måste inte ha någon blogg, en kommentar räcker!



Tipsa gärna andra om min tävling om du vill!



Massa kramar och lycka till!

/Erica



-ung mamma, mode, barnmode, inredning och matbloggare!



2010-03-03 18:27:09
http://erica.myshowroom.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0