Fynda för mindre än 150 kronor!


Date: 2010-02-27 Time: 21:03:30
Kategori: Fyndtips { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Att fynda är alltid trevligt - oavsett om lönen precis har trillat in på kontot eller om du försöker få budgeten att gå ihop med CSN-pengar. Alla dessa fina beautyprodukter kan du just nu fynda för under 150 kronor.

 Skönhetsshoppen Satine rear just nu ut TINte Lip Colour i nyansen Root Beer för mindre än halva priset. 49 kronor går den godbiten på.

 Bästaste bloggdesignern Candis-Sara visade upp sin väska och dess innehåll i veckan. Då kom jag på att jag antagligen också borde ha en liten necessär i min handväska med diverse skönhetsprylar - så att jag slipper rota runt i ungefär 5 minuter efter vad jag letar efter. Den här från Åhléns skulle sitta fint. 120 kronor.

 Forever 21 är inte bara en guldgruva för modebloggerskor - de har vissa fina saker för skönhetsälskare också. Som läppglanset Love & Beauty Candy Gloss för helt sjukt billiga 2,80 dollar.

 Rosebud Salve i tub - anyone? Rosebud är inte min favvo men eftersom jag vet att den är många andras får den vara med på fyndlistan. 7 pund hos ASOS (ca 81 kronor).

 Concealern Nude & Improved fyndar du just nu hos Inezza för 129 kronor. Den extraknäcker som ögonskuggebas. Själv brukar jag grunda med concealer eller färgad primer varje dag, oavsett om jag har ögonskugga eller inte - så ser jag lite piggare ut.

Kommentarer
Skönhetsjunkie

Läppglansen från Forever 21 är faktiskt superbra! Jag har flera stycken och både färg och glans sitter i flera timmar :)

2010-02-27 23:59:34
http://skonhetsdetox.blogg.se/
Ninni

Visste inte att Forever 21 hade smink också! Bokade flygbiljetter till NY idag och åker dit i början av sept - ska definitivt spanas in!

2010-02-28 13:36:31
http://colourbyninni.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Skönhetsjunkie: Kul att höra! Jag ska in och ta en rejäl runda där på min USA-resa i maj.



Ninni: Åh, NY - vad roligt! Hoppas att du hittar drivor av fina skönhetsgrejer. Missa inte Sephora, för guds skull!

2010-02-28 16:58:29
simone

är inte frakten dyr på forever21? =)

2010-03-16 10:04:43
http://gmz.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Simone: Jo, det blir ju så tyvärr, med tull och så vidare. Men har man vägarna förbi USA eller om någon kompis ska dit är det absolut värt att bunkra upp!

2010-03-16 20:59:06

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0