En superb återfuktare för läpparna!


Date: 2010-04-02 Time: 15:19:15
Kategori: Mina favoriter { 3 Kommentarer }
______________________________________________________


För flera veckor sedan tog jag en sväng in på The Body Shop (som jag ofta gör om jag har lite tid att döda eller om jag är shoppingsugen men inte kan sätta fingret på vad jag är sugen på). TBS är en kanonaffär att bara gå in i och klämma, dofta och hitta nya favvos i. Den här gången hittade jag en gammal favorit, lip buttern. Som ett krämigare, fetare läppbalsam liksom - som dessutom finns med flera olika dofter, nästan ett från varje serie i butiken. En butter för läpparna är perfekt när det är kallt ute och läpparna inte riktigt vill hålla sig lika lena som vanligt.

Det var först när jag läste om att LipGloss Bitch-Helena också hade återupptäckt lip buttern som jag kom på att jag helt missat att blogga om mitt inköp. Dock i en annan doft - hennes är från nya serien Sweet Lemon och min i Shea - men hon är lika nyförälskad som jag är.

Kommentarer
Emma

Jag har Lip Buttern ur Coconut-serien och den är verkligen kanon! :D

2010-04-02 15:49:04
http://rightmoment.blogg.se/
Susanne

Annars så får du titta in igen och fräscha upp minnet ;-D

2010-04-02 16:56:57
http://kandy.se
Veronica, Beauty Place

Emma: Visst är den? Kokos påminner ju dessutom om sommar & sol - underbart!



Susanne: Precis! :D

2010-04-02 17:02:24

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0