Congratulations - Bridal Beauty


Date: 2010-04-11 Time: 11:36:24
Kategori: Kollektioner { 2 Kommentarer }
______________________________________________________


Ja, vad ska man säga om Isa Doras nya bröllopskollektion? I love!

Eftersom jag har en stor svaghet för skira färger, rosa, bruna och andra jordnära toner så är det här en kollektion som passar alldeles perfekt för mig även om jag inte ska gifta mig riktigt än. Det är exakt såhär en brudkollektion ska se ut tycker jag, med färger som kommer att göra att bilderna från bröllopet inte ser hur utdaterade som helst ut 20 år in i giftermålet.

Ungefär en tredjedel av Bridal Beauty består av mineralsmink, med två ögonskuggor i spetsen och även body glow i 100% mineraler. Body Glow känns lite... lite väl tonårsrelaterat för mig och inget jag kommer att använda mig av. Jag kommer dock ihåg att jag älskade det för drygt 10 år sedan så det kanske går hem hos de i mellantonåren, vad tror ni?

I Bridal Beauty-kollektionen ingår också 3 rosa nyanser av nagellack, rosa och beiga läppglans och en palett med "vanlig" ögonskugga i 3 olika nyanser. Ett cream gloss i en härlig mörkrosa färg ingår också. Självklart avslutar vi makeupen med vattenfast mascara - för alla oss sentimentala och lättrörda personer. Kollektionen finns i butik vecka 14.

Kommentarer
Jouline

Jag gillar isadoras mineral body glow, den är riktigt fin :)

2010-04-12 15:21:45
http://stylebyjouline.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Jouline: Smaken är ju som baken - jag vet att många sminkgrejer som jag tycker är fina anser andra vara tråkiga. Men tur är väl det, att vi alla tycker olika menar jag :)

2010-04-12 20:12:15

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0