Vill du vara yngre?


Date: 2009-09-21 Time: 21:54:57
Kategori: Allmänt { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Nej, usch vad jag tycker sådana här artiklar är tråkiga. Trista på alla vis, ointressanta, deprimerande och rent ut sagt töntiga! "Börja tänka anti-age nu! Oavsett om du är en stressad 25-årig småbarnsmamma eller 10 år äldre." Nej men ve och fasa.. 25 år!

Varför kan inte alla bara vara nöjda med den ålder de befinner sig i? Är man äldre vill man bli yngre, är man yngre vill man bli vuxen snabbare än snabbt. Sure, jag är antagligen lite äldre än de flesta av er som följer Beauty Place, men det spelar väl ingen roll? Hur uttjatat det än låter så är inte åldern mer än en siffra. Man är inte äldre än man gör sig, osv osv...

Nej, använd mer än gärna lyxiga, härliga hudvårdsprodukter - men gör det för att framhäva dina drag som de ÄR. Och sminka dig med snygga färger, experimentera med stilar. Ha roligt! Det är det viktigaste.

Kommentarer
Kajsa Kavat

Jag håller med! När ska det räcka med att ta hand om sig själv så att man mår bra? Varför är det så fruktansvärt hemskt med rynkor och lite daller? Det som får en att känna sig attraktiv har nog mera med en god självkänsla att göra än en cellulitfri bakdel.

Veronica, Beauty Place

Kajsa Kavat: Du har så rätt! Det spelar ju ingen roll hur slät hy och få rynkor man har om självkänslan är i botten.. uttjatat men väldigt sant!

2009-09-23 21:12:52
Viktoriae - En må bra blogg där självkänsla och positivt tänkande står i fokus

Sv: Hej och tack för din kommentar, samma sak gäller för mig också.. tankarna innan är jobbigast och sen när det väl gäller så löser det sig. Efteråt kändes det jätteknas att jag varit så nervös.. men jag kände mig stärkare i mig själv också eftersom jag tog tag i det =)



Jag vill INTE vara yngre.. allt verkade så jobbigt då, nej nu känner jag mig tipp topp! ;)



kram

2009-09-25 08:23:56
http://viktoriae.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0