Shoppat 090926


Date: 2009-09-27 Time: 16:37:18
Kategori: Shoppat { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Lager 157-Shopping

Om man letar tillräckligt noga kan man shoppa skönhetsprylar nästan överallt. Jag lovar. Jag fyndade till exempel de här godbitarna ute vid Lager 157 igår, på ett litet parfymeri som var allmänt pyttelitet och mörkt. Men den som letar skall finna, som det så fint heter.

Ner i påsen slank ny mascara (gamla favvon 2000 Calorie från Max Factor), Dream Mousse Blush från Maybelline i nyansen Dolly Pink, en fin lila/aubergine-ögonskugga från Max Factor och en flaska spraybalsam från Scandinavian Formula. Ca 250 kronor för hela skörden! Just mousserouget har jag en bytta av sen innan, men i en annan nyans, Plum tror jag att den heter. Jag gillar konsistensen, trots att moussesmink är "ute" vid det här laget.

Kommentarer
Emma

Har både balsamet och mascaran, älskar dom! :)

2009-09-27 18:40:13
http://emz.se/beauty
Veronica, Beauty Place

Emma: Mascaran är fantastiskt bra! :)

2009-09-27 18:59:39
Kerstin

Skuggan ser jättefin och höstig ut! Rouget är kanonbra!

Veronica, Beauty Place

Kerstin: Det kommer en närmare titt på skuggan snart, snart :)

2009-09-28 20:15:18
Kajsa Kavat

Skuggan ser riktigt fin ut! Jag köpte också 2000 calorie här nyligen, har inte använt den på flera år och nu undrar jag varför. Den är ju skitbra! :)

Veronica, Beauty Place

Kajsa Kavat: I know, visst är den fin? Mascaran är en av de bästa i budgetklassen!

2009-10-01 19:43:11

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0