An even better you


Date: 2009-09-25 Time: 21:17:18
Kategori: Nyheter { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Cliniques senaste produktlinje heter Even Better och består av ett gäng hudvårdsprodukter kompletterat med smink som hjälper till att jämna ut pigmentförändringar, åldersfläckar och hormonella förändringar. Fuktkrämen har till exempel SPF 20 som förebygger solskador - jättebra att inte bara "sudda ut" utan att också förebygga de skador som solen gör på huden.

Even Better Makeup innehåller också SPF 15 och fungerar genom att vara mer täckande i sin formula än andra foundations. Jag har för mig att jag har sett liknande krämer hos TV-shop men tycker att det känns kul att även ett av de större sminkmärkena satsar på täckande foundations. Jag hade själv som små utslag och knottror över halsen i vintras & våras och tyckte det var skitjobbigt, rent ut sagt. Då hade Even Better suttit bra. Nu har det äntligen blivit bättre, dock utan att jag någonsin fick reda på vad det var.


Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Ja djur ger så enormt med glädje :D aldrig sura eller griniga och jag kommer nog skaffa en till efter våra två försvinner haha :D man lär sig aldrig.



Den är grymt snygg :D färgen är härlig. Lika bra att passa på innan skitkameraipod tar över haha :P

2009-09-25 21:40:46
http://candis.se
Mikaela

Måste bara säga att Even Better är långt ifrån en heltäckande foundation, snarare lätt-medium skulle jag påstå. Jag gillar den ändå, skulle kunna vara min HG faktiskt om det inte vore för att butikerna i Sverige är så nedrans idiotiska att de inte tagit hem de två ljusaste nyanserna. Grrr.

2009-09-26 10:49:34
Veronica, Beauty Place

Mikaela: Nä, vad tråkigt! Håller med dig om att det är trist när de har dåligt utbud av nyanser.

2009-09-27 19:01:31

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0