Läppglansbonanza


Date: 2009-10-22 Time: 18:00:47
Kategori: Nyheter { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Lagom till sitt 40-årsjubileum har Kiehls satt ihop ett härligt litet kit med läppbalsam - närmare bestämt 6 stycken! För mig brukar läppbalsam också extraknäcka som fina läppglans när jag vill få till naturligt snygga läppar, vilket också är anledningen till att jag ALLTID har minst ett läppbalsam med i väskan. Jag kan kräma på lite och få lagom mycket glans och tillsammans med mascara, concealer och rouge är det min vardagsmakeup.

Vi får hoppas att svenska Kiehlsbutiken tar in setet, jag är rätt nyfiken på att se hur stora tuberna är i verkligheten och om alla luktar mumsigt.

By the way, har ni tänkt på hur duktiga utländska webshoppar är (gärna märkenas egna shoppar) på att låta kunden själv välja vad hon är sugen på för samples. I de flesta nyhetsbrev som dimper ner hos mig står texten "choose 3 of your own favourite samples" med infon om orderrutinerna. Något för de svenska webshopparna att ta efter kanske?

Kommentarer
VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Sv: Tack så mycket för din kommentar! Hade kunnat ha fler videoinlägg på bloggen men har fått för mig att för många inte uppskattas..har en omröstning om det nu. Får se =)



Låter som en toppen idé att man får välja själv!

2009-10-23 12:02:31
http://viktoriae.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Viktoriae: Jag har röstat! :)

2009-11-03 12:16:54

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0