Fresh, fresh, fresh!


Date: 2009-10-24 Time: 16:56:10
Kategori: Mina favoriter { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Det är inte ofta det handlar om parfym på Beauty Place. Den här doften har dessutom funnits sedan i våras och är alltså ingen nyhet. Men ändå. DKNY Fresh Blossom är en av mina absoluta favoriter på dofthyllan och sådär perfekt fräsch så att jag kan ha den varenda dag. Eftersom jag suger på att beskriva hur en parfym luktar så får den officiella specen hjälpa mig:

"En lätt och frisk blomsterdoft med inslag av grapefrukt, svarta vinbär och jasmin."

Ja, kort och koncist.


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0