e.l.f Cosmetics - Smoke Signals


Date: 2009-10-29 Time: 21:02:25
Kategori: Kollektioner { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Nya kollektionen från e.l.f cosmetics heter Smoke Signals och gör inga större utsvävningar från sitt namn. Det är sotiga ögon och lite bronzade kinder. Jag gillar dock att de har satsat på blå sot-toner istället för bara svart och grått. Alla avsteg från den, lika bra att erkänna, lite uttjatade mallen är välkomna.

För er som inte stiftat bekantskap med märket tidigare är det ovanligt prisvärt mineralsmink. För övrigt är ni i gott sällskap, yours truly har faktiskt inte testat en enda produkt från e.l.f.

Kollektionen Smoke Signals består av de tre ögonskuggorna Mysterious, Socialite & Seductive samt eyeliner och två skuggborstar. 146 kronor för hela setet!

Kommentarer
Isabell

Wow! Gud va billigt, och sen att man får med penslar och eyeliner! EN skugga på make up store kostar ju ungefär lika mycket som allt det här.

2009-10-31 09:28:43
kerstin

Fint! Man blir ju nyfiken, men jag har heller aldrig testat.

Veronica, Beauty Place

Isabell: Ja, är det lika bra också så är det ju toppen!



Kerstin: Jag lovar att jag berättar hur de är, så fort jag får en chans att testa :)

2009-11-03 12:13:19

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0