E. Funkhouser Concealer


Date: 2009-10-12 Time: 18:54:00
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

E. Funkhouser New York är ett märke som hittills  har varit outforskat för min del. Det är inga produkter man springer på varje dag i butikerna, även om jag numer bor i storstan och kan få tag på mycket mer än jag kunde i "lilla" Eskilstuna.

Märket är skapat av makeupartisten Eddie Funkhouser, som har jobbat för bland annat italienska Vogue, Marie Claire, MTV, med mera, med mera. Sminket sträcker sig mellan bas till naglar och mellanlandar på mascara, ögonskugga och läppglans. Priserna är en aning över medelstrecket, concealern som just nu ligger i min sminkväska (och trivs väldigt bra) kostar till exempel cirka 270 kronor. En mascara ligger runt samma belopp och en ögonskuggstrio kostar runt 300 kronor.

Jag ska hårdtesta concealern i ett par veckor innan det dyker upp en recension på bloggen.

Kommentarer
Sublim

Å, var köper du hans produkter?

2009-10-13 16:33:31
http://www.sublimt.se
Eva

Jag använder Make Up stores concealer, tycker den är magisk :)

Josefin

E. Funkhouser Concealer, vill också ha!! Vart finns den att köpa här i sverige?? /J

2009-10-15 13:43:56
http://deladiways.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Sublim & Josefin: Jag fick den hos Way To Life, ni hittar webshoppen om ni googlar. :)



Eva: Visst är den? Den kammade hem högt betyg i min recension.

2009-10-19 16:24:50

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0