5 nyanser av rosa


Date: 2009-10-01 Time: 19:40:38
Kategori: Naglar { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

Bjuder på några sköna rosa nyanser av nagellack. Något ska man göra för att pigga upp i höstmörkret. Här nere i Götet blir det mörkt redan vid sex!! Usch!

♥ Essies Angora Cardi ingår i deras höstkollektion 2009. Dimrosa och lite gammeldags, underbart fint!

♥ Nouba Nail Polish nr 84 har en knallig men ändå pastellig rosa ton. Måste jag välja gillar jag pastell bäst, men varför välja när man kan få båda?

Maybelline är bra för att det är så prisvärt. Jag har faktiskt stora favvos bland både nagellack och läppglans från märket.

Dior Vernis är dyra men fina lack som jag tycker att du kan satsa på om du hittar en färg du tror att du kommer att använda ofta.

♥ China Glaze bloggas det ofta och mycket om. Själv har jag aldrig testat men litar på att andra beautybloggerskor har rätt.

Rosa nagellack


Kommentarer
Hellen

Precis köpt china glaze's "Stella". Underbart lila och snygg finish :D

2009-10-01 20:45:51

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0