Vinnarna i Natuvive-tävlingen


Date: 2009-05-17 Time: 14:44:52
Kategori: Tävlingar { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Först och främst: Tack för alla bidrag i den senaste tävlingen här på Beauty Place. Många av era mail innehöll, förutom fyndiga och rörande motiveringar, många fina ord om bloggen. Ni ska veta att sådana kommentarer alltid gör mig superglad!

GRATTIS till de 3 vinnarna i tävlingen om kompletta hudvårdskit från Natuvive!

Andreas Eklöf med motiveringen: Jag hoppas det är okej att även killar är med och tävlar! Skulle så gärna vilja överraska min prinsessa! Visserligen är det inte dags för tomtar och julafton än, men jag gillar kategorin Julklappstips bäst i din blogg för det är så hopplöst svårt annars att veta vad tjejer gillar! Hos dig har jag fått jättebra tips! Jag skulle så gärna vilja vinna ett underbart kit till min underbara kvinna.

Åh, så fint! Sådana romantiska gester ska belönas. Andreas, vinsten kommer med posten.

Ann-Sofie Hemmingsson med motiveringen: Jag är en 35-åring med en hy som skriker 16-åring...inte på det bra sättet. Har lätt att få finnar och orenheter och har testat diverse olika märken genom åren. Börjar bli duktigt trött på detta nu. Men det sägs att hyn blir torrare med åren, så tills pensioneringen....

Inte ska du behöva vänta till pensionen för att få fin hy. Lite presenter kommer hem till dig.

Liz Oscarsson: 2002 blev jag påkörd bakifrån av en som trodde att vår lilla gata var en rallybana. Jag fick en whiplashskada som heter Trigeminusneuralgi, som är en nervskada i ansiktet. Denna skada gör att jag äter en hel del mediciner och 2 av dessa skadar ganska kraftigt min hud. Eftersom jag äter maxdos så speglar min hud idag detta ganska tydligt. Jag kan/får vara ute i solen med försiktighet men absolut inte sola. Tegretol har även gett mig en hudsjukdom som heter rosacea, som är en slags bristningar av de fina blodkärlen runt näsan, i pannan och på hakan. Från början så försökte jag dölja det men då blir det bara värre och porerna blir ännu mer framträdande. Jag har aldrig använt hudkrämer, vare sig på kroppen eller i ansiktet då det alltid har känts så kladdigt. De sista åren har detta blivit ett problem, jag köper och provar olika krämer men inget verkar fungera. Jag har provat Apotekets produkter, dyra Clinique och vanliga coopkrämer. Kanske kanske skulle de här produkterna fungera, det skulle därför vara underbart att få prova.

Jag håller tummarna för att Olive-serien hjälper dig att få ordning på din hy. Grattis, Liz!

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0