Vinn hudvårdsprodukter från Natuvive!


Date: 2009-05-11 Time: 15:41:50
Kategori: Tävlingar { 6 Kommentarer }
______________________________________________________


Det är dags för en ny tävling här på Beauty Place tycker jag! Den här gången har 3 av er läsare chans att lägga vantarna på varsitt hudvårdskit från Natuvive, producerat av ACO. Jag har berättat om det nya märket i ett tidigare inlägg, så har ni missat det är det bara att klicka här och läsa mer.

Själv håller jag på att testa Almond-serien för fullt och kan redan avslöja att nattkrämen är riktigt lovande.

För att vinna ett av kiten, gör följande 2 saker:
1. Tipsa om tävlingen på din blogg och informera mig om din bloggadress. (Har du ingen blogg - svara på vilken av Beauty Places kategorier av inlägg du gillar bäst.)
2. Motivera varför du behöver ny hudvård i form av ett kit från Natuvive.


Skicka ditt svar, tillsammans med info om du har normal, fet eller torr hy till [email protected] senast fredag 15 maj, klockan 21:00. Glöm inte att skriva ditt namn och adress i mailet. Jag står som enväldig domare till vilka 3 som vinner varsitt kit och beslutet kan inte överklagas.

UPDATE: Det enda sättet att vara med i utlottningen är att maila - det är endast från de inkomna mailen som jag kommer att dra vinnare! För er som har tävlat genom att lämna kommentar - skicka gärna era bidrag till [email protected] istället. Tack!

Kommentarer
Ung pappa till Inez

Om jag blev den lyckliga vinnaren så skulle jag ge vinsten till min fru, så hon får ta hand om hennes hy :)





Länk: 8320.html" rel="nofollow">http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2009/05/tavling8320.html

2009-05-12 10:20:16
http://ungaforaldrar.blogspot.com
Malin

Är med och tävlar!

´Jag är en riktigt liten torris som aldrig tycks hitta en kräm som passar min hud. Antingen får jag finnar direkt eller så får jag utslag för att det är alldeles för mkt parfym så detta kit skulle jag vilja testa, verkar ju riktigt bra!



länk: tävling på Beauty Place!

3 läsare chans att vinna varsitt hudvårdskit från Natuvive, producerat av ACO.

2009-05-12 13:50:27
http://mtl.bloggagratis.se
Veronica, Beauty Place

Ung Pappa & Malin: Skicka gärna era bidrag till bloggmailen som anges i inlägget ovan + fullständigt namn och adress och hudtyp.



Det är endast bland inkomna mail jag kommer att dra vinnarna på fredag =)

2009-05-12 17:51:37
Malagn

Hej!



Jag vill vara med :) Här har jag länkat:

http://sweetestdreams.bloggsida.se/okategoriserad/vinn-hudvard-2



Motivering: Jag har torr hy och jag har verkligen testat allt för att slippa vara så torr som jag är, till och med köpte jag produkter från nimue för över 2000:- i februari för att jag verkligen trodde att min hy skulle bli bättre... den blev värre. 2000:- är verkligen jättemycket när man är student. Jag hoppas att jag kan vinna detta och testa - jag hoppas det gör min torra hy mjuk och len :)

En Mölnbobos Liv

Jag är gärna med och tävlar, jag har aldrig varit en användare av hudvårdsprodukter men inser att åldern börjar komma ifatt mig och att jag måste börja ta hand om mig själv. Hoppas därför att jag vinner. Har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/may/hudvardskit.html

2009-05-12 20:58:38
http://www.annakarlsson.se/blogg/
Lala

jag vill gärna vara med och tävla. har aldrig i min tonår haft problem med huden. nu är jag 22 år och har börjat få finnar. det är ju typiskt. när man är tonåring så är finnar vanligt, men jag har fått problemhy nu i vuxen ålder ist. helst använder jag naturliga produkter så detta skulle passa mig perfekt. hoppas jag vinner den för kombinations/fet hy. :)



mvh

2009-05-12 21:32:05

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0