Ibland är det bättre att fuska!


Date: 2009-05-21 Time: 12:46:01
Kategori: Hudvård { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Trist väder - regn, moln och inte en chans att få till en fin bränna över långhelgen. Fast... med tanke på att det ändå är bättre att fuska fram fin, brun hud och fräknar... ut och shoppa BUS-produkter direkt!



ACO Hud - Sense & Care Sun Kissed: ACOs body lotion som ger lätt BUS-effekt gradvis. 62 kronor, Apoteket.

ACO Hud - Sun Kissed Face Creme: Gradvis BUS speciellt utformad för ansiktet. 82 kronor på Apoteket.

Helena Rubinstein - Golden Beauty Summer Face: Innehåller SPF 15!

Dove - Summer Glow: Min personliga favorit. Body Lotion med gradvis BUS-effekt som dessutom har helt ok doft.

TanCan: BUS i spray-form som ska ge jämnare resultat än vanlig lotion. Ligger högst på min "nyfiken-på-lista".

Nuxe - Huile Prodigieuse: Världskänd olja som ger bronzad effekt och samtidigt skapar lyster.


Kommentarer
Mickan

Min favorit är Too Faced's Tanning Bed in a Tube. Luktar gott, är superlätt att applicera jämnt och blir brun, inte orange :)

2009-05-24 15:13:36
http://lookfabulous.blogg.se/
Beauty by Tanci

Hej hej! Haru provat Collistars? Skrev ett inlägg om den för nån dag sen...helt klart den BÄSTA brun utan sol som jag har provat! Absolut inga fläckar och inte föör mycker färg på en gång!

2009-05-26 14:36:16
http://[email protected]
Veronica, Beauty Place

Mickan: Tack för tipset!



Beauty by Tanci: Nejdu.. jag har faktiskt inte testat någon produkt från Collistar. Men det kanske är på tiden?

2009-05-29 10:14:30
kickan

Hur gör du för att få det jämnt överallt? blir det inte kanter för dig? Eller får du hjälp att smörja in ryggen också? :)

2009-11-04 15:05:05
http://kickanv.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

kickan: Jag brukar använda mig av BUS med gradvis effekt, då är det svårt att misslyckas. Ryggen tar jag hjälp av pojkvän eller kompis för att komma åt. 3 bra tips är dock att förbereda med body scrub, blanda busen med vanlig body lotion för att få jämnare resultat och att smörja riktigt länge för att vara säker på att komma åt alla ställen.

2009-11-04 15:33:01

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0