Designad Nivea Soft


Date: 2009-05-13 Time: 15:25:17
Kategori: Nyheter { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Det är roligt när mode & skönhet går hand i hand, tycker jag. När annars rätt tråkiga gamla klassiker inom beautyvärlden piffas till och får snygg design. Nivea Soft får nu till exempel ett ansiktslyft med hjälp av modedesignern Manish Arora och kommer att säljas i 3 olika utföranden, i begränsad upplaga, från vecka 18 och tre månader framöver. Manish Arora har bland annat designat klänningen som Katy Perry hade på sig på MTV European Music Awards tidigare i år.

Jag skulle tippa på att ungefär 90% av Sveriges kvinnliga befolkning någon gång har testat Nivea Soft - så för er som gillar burken är det väl ett perfekt tillfälle att shoppa nytt? Det här är en anledning, lika bra som någon, att ta fram plånboken och spendera!


Sugen på en designad Nivea Soft? Den första som lämnar en kommentar i det här inlägget med en giltig mailadress får en burk skickad till sig med posten!

Kommentarer
Ninni

Ja, jag har faktiskt aldrig testat den! Tro't eller ej!

2009-05-13 16:17:16
Frida

Att bli 2a suger ju :( Jag är en riktig torrborr och skulle verkligen behöva något uppmjukande. Jag har förresen aldrig heller testat den förut.

2009-05-14 13:13:11

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0