Äntligen i min ägo igen!


Date: 2009-05-12 Time: 17:43:43
Kategori: Shoppat { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

De flesta beautyjunkies vet att en bra bas är grunden till en riktigt snygg makeup. Och de vet också att det är otroligt svårt att hitta en foundation som kvalificerar sig som en favorit.

Jag älskar FACE Stockholms foundations. Både i mindre täckande form, Liquid, och mer med pudermatt finish, Matte. Love, love, love! Nu är ordningen återställd i min sminkväska för nu har jag inhandlat en matt foundation i nyansen Nude. Det är nästan omöjligt att inte kunna hitta en riktigt bra nyans bland FACEs underlag, de har ett brett spektrum, så är du på jakt efter nytt rekommenderar jag ett besök.


För övrigt älskar jag att bo i Göteborg igen efter 6 år i mindre städer! Här finns mycket bättre shopping än vad jag är van vid.

Kommentarer
Makeuponista

Kul att du har hittat din favorit, det är svårt i foundationdjungeln, haha :)

Face foundation passar inte min hud tyvärr, :(

2009-05-12 18:45:56
http://makeuponista.wordpress.com
Beauty

Välkommen tillbaka till Göteborg. Hmm den har jag inte testat. Låter spännande.

2009-05-21 21:27:55
http://beautycouture.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Makeuponista: Nej, vad synd. Annars är det verkligen en godbit!



Beauty: Tack så mycket! =)

2009-05-29 10:17:26

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0