Guldgloss


Date: 2009-06-07 Time: 23:41:03
Kategori: Nyheter { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Stilas nya lipgloss har det lockande namnet 24 kt Gloss. Jag vet inte om jag tycker om glansen dock.. glitter i läppglans går bort i 90% av fallen, tycker jag. Jag gillar dock att de, enligt Stila, inte ska vara så "lim-aktiga".. jag tillhör den gruppen som inte gillar Juicy Tubes för att de är så kletiga.

Finast tycker jag att Precious Coral (nr 2 från vänster) ser ut att vara. Jag Ä L S K A R korall- och aprikosnyanser! Vilken tycker ni ser finast ut?

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0