Professional Performance


Date: 2009-01-11 Time: 11:20:06
Kategori: Hårvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Just nu testas en ny hårvårdsserie från Fleur de Santé hos mig - Expertise Line Professional Performance. Just den typen jag provar, Volume Boost, är volymgivande och ska också ge glans och fukt till håret. Resultatet efter balsamet ska, enligt FdS pressinfo, vara ett lättkammat hår med mindre slitage.

En Hair Smoother, som ska ge ännu lite mer glans och stadga till håret, fanns också med i mitt paket från Fleur de Santé. Jag lovar att rapportera när jag har testat ett par veckor till, så att ni får reda på alla fördelar och nackdelar. Produkterna lanseras under januari 2009.


Kommentarer
Bjørnemor

Den har jeg ikke prøvd..

Har deg linket til bloggen min:)

2009-01-13 19:49:40
http://mettehelene.blogspot.com/
Modestie



Å, vad spännande produkter! Alltid roligt testa nya saker!

2009-01-13 21:35:24
http://mrsmodesty.blogg.se/
Rocketqueen

Ah, spännande!

2009-01-14 11:12:27
http://rocketqueens.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Björnemor: Åh, vad gullig du är! Tack för länken :)



Modestie: Ja, verkligen!



Rocketqueen: Jag håller med dig, hihi..

2009-01-16 19:19:26

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0