fiberwig


Date: 2009-02-15 Time: 15:06:34
Kategori: Smink { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Det är alltid lite fascinerande när en mascara (eller någon annan produkt för övrigt) blir megahypad. IMJU Fiberwig Mascara sålde slut på ett nafs så fort den levererades till nätshoppen Eleven. På onsdag den 18/2 får de in nästa leverans och det ska bli intressant att se om även denna batch säljs som smör i solsken.

Själv har jag inte klickat hem någon... än. Har du?

Kommentarer
Sublim

Jag köpte en via Ebay i höstas och måste säga att jag inte är sådär jätteimpad faktiskt. Men jobbar man rejält med den och inte räds spindelben till fransar, så är den perfekt till festmejk.:)

2009-02-15 17:15:46
http://sublim.wordpress.com
sminkjante

Jag har inte köpt någon. Jag är rädd för att "fibrerna" ska krypa in i ögonen.

2009-02-16 17:04:26
http://sminkjante.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Sublim: Det är ofta sådär när man har höga förväntningar tyvärr.. :(



sminkjante: Mascara kan göra de konstigaste saker, you never know..

2009-02-16 18:42:05
Jill

Fyfan, köpte Fiberwig nyligen på KICKS men har reklamerat den och fått ett presentkort istället. Det värsta jag testat till det priset (220kr = dyrt)! Fransarna kladdar ihop, blir olika långa och det blir ingen volym alls. Jag har till och med kollat på en instruktionsvideo på www.fiberwig.se för att inte göra "fel", men det blev inte bättre för det. Hyfsat långa, men kladdiga och fula fransar blev det hur jag än gjorde - så detta är inget att lägga pengarna på enligt mig. Men du och jag brukar ju tycka tvärt om när det gäller mascara, så vem vet ;).

2009-03-10 15:52:55
Becca

Du skulle inte kunna lägga in ett tips på hur man fixan "spretiga" ögonfrannsar?

Vad man ska använda för att få dom "uppåt" och inte falla ner!

2009-07-21 01:07:10

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0