Tävla om sminkkit från Lars Wallin


Date: 2009-12-15 Time: 17:32:26
Kategori: Tävlingar { 18 Kommentarer }
______________________________________________________

Make It Your Own

Nu är det dags för en riktigt grym tävling, om ni frågar mig! Själv har jag suktat efter de här sminkdosorna länge och de ser alltid så vackra ut när jag promenerar förbi sminkdiskarna på Åhléns.

Lars Wallin har ju som bekant designat en egen kollektion åt Make Up Store. Kollektionen heter Make It Your Own och tanken är att användaren själv ska inspireras av alla nyanser och skapa sig en egen stil. Wallins signum är individualitet, attityd & lekfullhet. Kollektionen består av totalt 24 olika färger uppdelat på ögonmakeup, rouge och läppar. Varje produkt packas i en liten designad pouch och sedan i en ask. Alla delar är specialdesignade av modegurun själv, Lars Wallin.

Jag har 2 kit med ögonskugga och eyeliner att tävla ut till er läsare - varje kit har ett värde av ungefär 450 kronor. Visst låter det som en perfekt julklapp att ge dig själv? Såhär gör du för att tävla.

1. Välj ut ditt absoluta favoritinlägg på Beauty Place och skriv ner rubriken på det. Kolla gärna igenom arkivet av inlägg genom att klicka i scrollisten i vänsterspalten eller bläddra igenom gamla inlägg med hjälp av kategorierna i samma spalt.

2. Lämna ditt svar i en kommentar till det här inlägget. Glöm inte ditt namn och din mailadress, så att jag kan kontakta dig om du vinner.

3. Gör det senast söndag 20/12 klockan 21:00.

Kommentarer
sminkjante

Mitt nya favorit inlägg är ett du gjort ganska nyligen, nämligen: December-cravings

Bilderna är en perfekt kombination över hur julen ska dofta och se ut.

2009-12-15 18:38:10
http://sminkjante.blogspot.com
Viktoria

Nu ska jag vara lite tråkig >< hehe men min favorit är Recension: E. Funkhouser - Concealer. Har letat ihjälp mig efter en bra concealer som kan rå på mina trötta ögon och denna låter perfekt. Tyvärr hittade jag den inte med länken du hade men den aknske kommer in i sortimentet igen :D

2009-12-15 18:53:07
Carita

Min favvo är nog Recension: L'oreal - Telescopic Mascara, när jag läste den recensionen så gick jag och köpte mig den mascaran :) Den fick ju bra betyg av dig! och det får den av mig med! Fick väldigt fina fransar av den! Tycker om såna recensioner helt enektl!

2009-12-15 19:08:31
http://blacklion.blogg.se/
Tina (Beleza)

Valet av favoritinlägg var självklart för mig. "Varför tycker ingen att du är vacker"-inlägget är det bästa jag har läst på länge och det har av någon anledning fastnat hos mig.



Nu håller jag tummarna! ;)

2009-12-15 19:13:04
http://beleza.blogg.se/
josse

Hej vilken super rolig tävling jag är självklart med och tävlar ,,

lite svårt att välja ut något inlägg från din blogg när jag följt dej så länge men ett av mina favorit inlägg måste vara "Min nya favvo!" Köpte plattången rätt snabbt efter ditt inlägg om den och jag bara älskar den :)



ha en bra dag kram // Goooa

2009-12-15 19:29:01
http://goooa.blogg.se/
Jeanette

Jag kikade igenom arkivet och hittade inlägget "Varför tycker ingen att du är vacker?" och kommer ihåg att jag läst det förut.

Jag förstår precis vad du menar där! Sorgligt att det ofta handlar om "dölj det" och "få blabla du alltid drömt om". Det man inte är supernöjd med ska automatiskt döljas av det man vill framhäva. Man kanske inte har det perfekta plutet eller markerade kindben men istället vackra ögon med markerade ögonbryn. Saksamma egentligen för det är kul med smink, väldoftande krämer och färger!

Ett jättebra inlägg!

2009-12-15 19:38:54
Kabuki-Emma

Jag gillar "Recension KEB Swedish formula". Nyfikenheten väcks rejält när en produkt fått så höga betyg, bra skrivet är det med.



Tack för en jättebra blogg!

Kram!

Ninni

Jag anger en hel kategori och det är din kategori "Shoppat" för jag älskar att se vad folk har i sina shoppingkassar. Gillar även andra människors badrumsskåp även om jag inte tjuvkikar, men råkar de stå öppna så.... hihi. En önskelista speglar ju inte vad folk verkligen köper så de känns inte lika intressanta i mina ögon som de faktiska inköp som gjorts.

2009-12-16 09:49:20
Lisa

Jag har egentligen också en kategori som jag gillar allra mest och det är Fyndtips. Att hitta ljuvliga produkter som man vill ha är aldrig svårt, men att fylla det där lyx-suget när man har ont om pengar är desto svårare. Även om ex HM har billiga produkter under egna namnet så är det sällan de skriker lyx utan man känner sig bara plastig och billig.



Därför är "Hudvård till budgetpris" min favorit. Relativt billiga produkter som jag aldrig sett men skulle vilja ha och dessutom skulle kunna ha råd med.

2009-12-16 13:43:19
http://schmut.net
emma

mitt favoritinlägg är Xmas 2009 by Viva La Diva



jag älskar ögonskuggor och köpte paletten med 48 skuggor så fort jag såg den! :)

2009-12-16 21:52:16
http://emskaarlson.blogg.se/
angelicato

"Lush & Alla Hjärtans går hand i hand"



Shoppade på Lush idag, blir glad när jag är där inne, av alla dofter och fina badbomber, likaså blir jag glad av att läsa om Lush :D

2009-12-16 21:54:29
http://angelicato.bloggplatsen.se
Angelicai - Humor på dagisnivå

Eftersom jag tycker att bra smink inte är något utan bra borstar är inlägget "Verktyg" (Jag tror att den är från i mars eller april i år).



Nu håller jag tummarna! :D

2009-12-16 21:56:40
http://angelicai.blogg.se/
Lotta

Jag gillar smink och speciellt ögonskuggor - helst såna som inte kostar skjortan! Därför är Xmas 2009 by Viva La Diva mitt favoritinlägg!



God Jul!

2009-12-16 23:32:52
amanda

mitt favorit inlägg fann jag otroligt svårt att välja men sedan så valde jag tillslut Indian summer efter som att jag har lite den kläd stilen och finner det väldigt inspirerande.



ha god jul nu också!

2009-12-17 22:26:00
camilla

Jag väljer det inlägget som inspirerade mig mest vilket var inlägget "Verktyg" där du tipsade om olika sminkpenslar. Jag har tidigare varit väldigt dålig på att använda rätt pensel och oftast bara använt det man ibland fått med vid köp av tex ögonskugga. men efter det inlägget gick jag och köpte på mig flera penslar. det sved i plånboken för stunden men sköter jag dom bara så räcker dom hur långe som helst så det var helt klart värt det.

Plus att nu blir det mycket lättare att sminka sig :)

God jul på dig!

2009-12-18 12:01:49
Josefine

Det är svårt att välja ett inlägg då jag tycker att alla dina inlägg är välgjorda, intressanta, snygga & framför allt inspirerande :D Dock så väljer jag nog inlägget "Recension: Matrix Fortethérapie" just för att det inlägget gjorde så att jag fick ett nytt favorit schampo & balsam. Otroligt bra är det för mitt slitna hår! Du skrev bland annat i inlägget att det doftar "frisör schampo" vilket även var min första tanken när jag doftade på det, en underbart fräsch doft! Att det sedan gör mitt annars porösa hår väldigt mjukt är så underbart!

Inget annat schampo jag använt tidigare har lyckats med det. Därför väljer jag det inlägget, med det inspirerande inlägget fick jag plötsligt ett väldigt vackert hår! :)



Det där kitet från Lars Wallin skulle vara så super kul att få pröva :D Oj vad jag skulle hoppa glädjeskutt, hihi! Kramar Josefine.

2009-12-18 19:45:34
http://xjosefinex.blogg.se/
Hellen

Mest minnesvärda inlägget för mig var "Amelia Hår & Skönhet" från 2008. Det var väldigt kul att se att så många uppskattar det du skriver i bloggen. Kram

2009-12-19 02:45:17
Amanda

Body Lotions - Mina favoriter. Har sedan det att jag såg det köpt och andvänt TBS's Shea Butter 2 gånger, och jag älskar den fortfarande. Underbart mjuk hy! Kram

2009-12-20 09:22:43
http://hallstroms.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0