Reign - Smashbox Fall Collection 2009


Date: 2009-08-05 Time: 07:01:20
Kategori: Kollektioner { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Ok, ok.. jag vet att det är mycket Smashbox just nu. De har bara så fina grejer och kommer med nyheter titt som tätt just nu, verkar det som.


Deras höstkollektion, som de har valt att kalla Reign, är i mina ögon väldigt klassisk höst. På gränsen till tråkig - men jag tror att man skulle kunna göra mycket mer med de plommaktiga nyanserna i paletterna än vad som syns på modellen. Det är lite safe och trist att alla fokuserar på sotade ögon. Missförstå mig rätt, det är superfint och jag kör ofta på det. Men sminkmärken och kollektionsbilder ska inspirera, tycker jag!

Ser det inte dessutom ut som att paletterna är förpackade i små skinnfodral? Läckert, i så fall. Vad tycker ni om Reign?

Kommentarer
SaintBella

Jo, olite för safe var det nog. Men jag gillar det nog ändå, svårt att bestämma mig. Skulle nog inte köpa nåt, dock.

Veronica, Beauty Place

SaintBella: Ibland är det så, man är inte säker på om man gillar det liksom. Men känner man inte ha-begär direkt, så tror jag inte att det kommer senare heller. Om det inte är väldigt mycket finare i verkligheten, såklart.

2009-08-06 17:57:09

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0