Min vän i duschen


Date: 2009-04-16 Time: 21:05:37
Kategori: Blandat { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Just nu gottar jag mig med shower gelen Happy Hippy från Lush så fort jag ska duscha. Konsistensen på gelen är rätt tjock och därför dryg. Jag har en liten flaska med 100 gram men den har räckt länge nu.  

Happy Hippy doftar hur fräscht som helst av grapefrukt och en hint av apelsin - fruktigt och somrigt. Enligt Lush ska den ge lite extra energi och det stämmer verkligen. Perfekt i morgonduschen för att kicka igång kroppen. Jag är en kvällsduschare dock - men den funkar till det med!




Min underbara duschkräm

Kommentarer
Ninni

Om du inte redan gjort det så måste du testa deras duschcreme The Olive Branch, den är min absoluta favvo - jag kommer på mig själv med att gå och lukta mig på armarna när jag använt den. Den är tunn i konsistensen, men ändå dryg. Dessutom tillverkas den av hemlösa i Storbritannien så man gör en insats också! The Olive Branch kom ju i parfym i fast form också för en liten tid sen, ska nog gå in och nosa på den imorgon när jag går förbi Lush.

2009-04-17 14:58:22
Veronica, Beauty Place

Ninni: Det mesta som Lush har är underbart känns det som.. jag kommer att bli storkund hos dem när jag flyttar till Göteborg om en vecka =)

2009-04-18 11:39:18
Ninni

Välkommen hit! Jag bor pckså i Göteborg men kommer från Stockholm från början. Triva superbra i Göteborg och har nu bott här i drygt tio år.

2009-04-18 19:55:29
Veronica, Beauty Place

Ninni: Tackar =) Jag är från Göteborg från början, flyttade därifrån när jag var 20 och nu är det dags att komma tillbaks och bli Göteborgare igen. Känns super!

2009-04-18 20:19:23
hedvig

gillar din blogg ! intresant och du skriver bra (: läs gärna min blogg också <3

2009-07-28 11:15:31
http://hedvigpetersson.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0