Lite bronzing någon?


Date: 2009-04-18 Time: 17:50:02
Kategori: Nyheter { 0 Kommentarer }
______________________________________________________


Lite fina nyheter från Too Faced såhär på lördagseftermiddagen. Märket går all-out med bronzingprodukter, och lanserar inte bara solpudret Pure Bronze Mineral Bronzing Powder utan även - hör och häpna - Lip Bronzer.

Lip Bronzer är 3 läppglans som vart och ett innehåller två olika nyanser av glans och ska ge solkyssta läppar. Personligen är jag mycket för rosa i alla former till en perfekt bränna (eller fusk med hjälp av solpuder), men jag är inte den som är den. Jag kan tänka mig att testa gyllene nyanser också, hehe.

Med på bilden är också tre olika nyanser av Brightening Blush som är ett fräscha-upp-mig-all-over-puder. Too Faced shoppas bland annat hos Pashion Cosmetics.

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0