LOTD 080920


Date: 2008-09-20 Time: 15:57:59
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________


Att det ska vara så svårt att få till en bra bild på läppglanset för dagen... en nyans har visat sig vara otroligt komplicerat att fastna på ett foto. Men men.. jag hoppas att ni får en bild av hur det här glanset ser ut på - för det är en riktig goding, kan jag lova!

Anatomicals - What a complete and utter glosser, är min nya favorit när jag vill ha läpparna sådär extra glansiga som jag tycker är perfekt när man vill vara vardagsfin. Den är alltid med i väskan nu för tiden! Finns bland annat hos Fouchés.

Kommentarer
BeautyRoxx

Ja det är jättesvårt att fånga glansnyanser på bild, men det ser tasty ut.

2008-09-21 12:07:45
http://beautyroxx.blogspot.com
Beauty Princess

BeautyRoxx: Vad bra att det syns i alla fall :)

2008-09-21 12:19:30

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0