Älska Lushs tvålar!


Date: 2008-10-21 Time: 22:13:00
Kategori: Hudvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Det blir inte mycket bättre än vad tvålarna från Lush är! Lätt kokosdoftande I Should Coco löstes av, för ett par veckor sedan, utav Porridge Hand & Body på mitt handfat. Jag älskar konsistensen, doften, löddret och framförallt hur händerna inte torkas ut utav tvålarna! Dessutom innehåller de små mjuka korn som masserar lite lätt medans man löddrar.

Jag gillar dessutom idén att man kan köpa hur stor eller liten bit man själv vill hos Lush eftersom man betalar per 100 gram. Nu saknas bara en butik i Eskilstuna!

                                            

Kommentarer
Sublim

Den där gröttvålen blir jag lite rädd för, men den med rött strössel på ser alldeles tokmysig ut.:D

2008-10-22 15:13:37
http://sublim.wordpress.com
BeautyRoxx

Åh, lush är bäst på tvålar.

2008-10-22 19:49:41
http://beautyroxx.se
Veronica, Beauty Place

Sublim: Hihi, du är rolig du. Båda är helt fantastiska, jag lovar!



BeautyRoxx: Visst är de?

2008-10-23 21:04:02
RM

Var så himla länge sedan jag köpte något hos Lush. Även om det bara är 20 minuter dit. :(

2008-10-24 15:25:16
http://recenseramera.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0