Recension: Nu Skin - Epoch Baobab Body Butter


Date: 2008-11-15 Time: 13:05:56
Kategori: Recensioner { 0 Kommentarer }
______________________________________________________



Det här kan vara den bästa body buttern jag någonsin har testat!

Nu Skin är ett företag som säljer sina produkter genom direktförsäljare - det vill säga den som tycker om deras produkter kontaktar företaget med en fråga om de får bli säljare. Det finns de som gör det som bisyssla vid sidan av vanliga jobbet och vissa som driver det som ett eget företag. Man kan dock även shoppa produkter via deras hemsida. Jag fick prova Epoch Baobab Body Butter genom en väninna och har använt buttern dagligen i en vecka ungefär nu.

Det första som slog mig var att den luktar väldigt fräscht, doften är svår att beskriva - men en blandning av shea, vanilj och något annat ungefär fast inte för mycket samtidigt. Buttern är dryg, så en burk lär räcka rätt länge, men jag har valt att kräma på lite extra bara för att det känns så lyxigt. Och resultatet är så bra! I L O V E!!!

Jag är en kvällsduschare så jag brukar passa på att använda buttern innan jag går och lägger mig och när jag vaknar är min hud så len och fin att jag har blivit förvånad. Då är det bara ett plus att Nu Skin skänker en del av intäkterna till ett projekt i Afrika som planterar ett träd för varje såld burk Baobab Body Butter.

Priset 299 kronor är väl enda minuset, men det är jag beredd att betala för det här resultatet - smakar det så kostar det. Den här Body Buttern måste ni bara ha!

BETYG: BBBBB (5/5)

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0