Julklappstips #6 - Till pojkvännen


Date: 2008-11-14 Time: 20:49:26
Kategori: Presenttips { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Nu vet inte jag vad ni föredrar för typ, men personligen så gillar jag en kille som tycker om att ta hand om sig själv och sitt utseende. Han behöver absolut inte vara lika galet intresserad av allt som har med skönhet att göra som mig, jag vill fortfarande vara den som ockuperar badrummet största delen av tiden. Men - håret får han gärna fixa och trixa med.

Därför var min första tanke när det gäller pojkväns-julklapp en riktigt bra hårvårdsprodukt. Det är svårt för mig att ge ett säkert tips inom det här området, jag kan ju liksom inte testa killprodukter själv - MEN jag älskar Redkens hårvård skarpt så jag kan inte tänka mig att deras Urban Experiment 4 - Grit Wax är dåligt på något sätt - tvärtom!


Vaxet ska skapa en rough look, sådär lagom nonchalant men ändå fixat med stark hållbarhet. Urban Experiment är perfekt för dig som vill få pojkvännen sexigt rufsig!

Redken kan du bland annat shoppa hos HQ Hair. Vaxet kostar £14 (aktuell kurs hittar du hos Forex).


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0