Smashbox S08 - Desert Chic


Date: 2008-05-11 Time: 13:25:59
Kategori: Kollektioner { 6 Kommentarer }
______________________________________________________


När sommaren närmar sig kommer 50% av alla sminkmärken med solbränne-makeuper känns det som. I slutändan blir det alltid lika uttjatat även om det är några speciella produkter som blir hypade och säljer som smör i solsken. Smashbox kollektion Desert Chic känns sådär lagom spännande... det är inget speciellt som står ut i modellens sminkning liksom.

Men insnöad som jag är på BUS-produkter och bronzers just nu är jag liiite sugen på bronzing-paletten med olika nyanser, känns som att man kan göra rätt mycket med de varierande färgerna. Men... deliciously scented... hmm?



Vad tycker ni, spännande eller mest blah?

Kommentarer
Sminkan

Jag är ju inget stort fan av Smashbox, men det ser ju snyggt ut. Fint vågmönster och vackra färger. Jag faller i och för sig aldrig ör bronzers och sån't men det är vackra grejer att titta på.

2008-05-11 18:28:07
rocketqueen

Det ser fint ut, men bronzingpuder och dylikt är inget jag använder så ofta, så för mig får det vara.

2008-05-12 15:03:08
http://rocketqueens.blogg.se/
Anonym

Hej! Jag var vinnaren av raksettet på din tävling :) Jag undrar när paketet kommer?, för det har tyvärr inte kommit än :/

Ha det bra!

2008-05-12 21:02:59
Emelie

Hmm..."deliciously scented"...är det tantparfym eller?

2008-05-12 21:38:11
http://www.pssion.se
Sublim

Jag är kluven... å ena sidan tycker jag att de flesta sommarkollektioner är fina med sina bronzingtoner, men de är förvillande lika varandra varje år. Har man en har man alla.:/

2008-05-13 19:23:56
http://sublim.wordpress.com
Beauty Princess

Sminkan: Jag håller med dig, rent estetiskt sett är det jättefint!



Rocketqueen: Blir nog inget köp för min del heller.



Emelie: Jag är jätteledsen att jag inte har hunnit få iväg vinsterna än (har varit dunderförkyld och inte kommit utanför dörren på länge), men de kommer inom kort!



Emelie, P´ssion: Det är så man undrar...



Sublim: Exakt!

2008-05-14 19:59:15

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0