Nytt hos mig


Date: 2008-06-01 Time: 14:51:24
Kategori: Shoppat { 5 Kommentarer }
______________________________________________________



Jag har turen att ha vänner som vet precis vilka affärer jag älskar att shoppa i, så i födelsedagspresent från en av mina väninnor fick jag ett presentkort på Body Shop att gå lös för. Jag köpte klassikern Chamomille Eye Makeup Remover, som jag älskar och har en tendens att återvända till och sedan plockade jag åt mig en ögonkräm från hyllan bredvid. Elderflower heter den och är underbar på tidiga morgnar när jag känner mig trött och hängig.

Nytt i min sminkväska är även en budgetconcealer från Isa Dora, som ska bli kul att utvärdera. Har bara använt den ett par dagar nu så jag återkommer om hur den funkar om ett par veckor.

För er som också är sugna på nytt så får man just nu en extra testprodukt från Philosophy när man köper något från märket hos HQ Hair. Ange koden PHILOSOFREE i kassan när du shoppar.

Kommentarer
Jen

Ta gärna en titt i min blogg och säg vad du tycker :)

ha en bra dag!

sara

fyller du år idag? Grattis. jag fyller också år idag:D

2008-06-01 19:40:21
Sublim

OJ, vad nostalgisk jag blir när jag ser burken med ögongele, den var en favorit hos mig i tonåren. Varför jag nu tyckte att ögonkräm var ett måste när jag var 15 år.;)

2008-06-07 00:13:18
http://sublim.wordpress.com
Angela

Grattis i efterskott :)

Håller med sublim.. den där ögongelen är en klassiker. Trodde nästan att den inte fanns längre, finns inget som svalkar så bra som den.

2008-06-16 01:31:33
http://silverkallan.blogspot.com
Beauty Princess

Sara: Födelsedagen var för ett tag sedan - i slutet på mars - fick bara presenten sent.



Sublim: Ha ha! Fast ibland kan det vara skönt med något som svalkar bara.



Angela: Tackar!

2008-07-11 11:16:17

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0