Anatomicals Lip Gloss


Date: 2008-06-24 Time: 21:00:17
Kategori: Smink { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Idag väntade en fin present från Fouchés till mig i brevlådan när jag kom från jobbet. Anatomicals har precis lanserat läppglans i fyra olika nyanser, som webshoppen är först med att sälja på den svenska marknaden:

♥ Harder, harder piña colada
♥ I never fake strawberry milkshake
♥ Pinch my bum damson plum
♥ Super randy cherry brandy


Jag älskar finurliga namn på smink och hudvård, Philosophys produkter är en stor favorit hos mig och jag hoppas att Anatomicals kan bli en ny. Glanset känns mjukt på läpparna, nästan som ett läppbalsam fast med glans och luktar mums! Kostar 98 kronor hos Fouchés.


Det var svårt att fånga bra på en bild, men jag ska försöka få till en bättre när den är på istället.

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0