Want, want, want


Date: 2008-07-28 Time: 12:16:44
Kategori: Hudvård { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Om jag hade fyllt år snart (tyvärr inte förrän i slutet av mars dock) hade jag önskat mig Gardeners Tote från Burt's Bees (bland annat).

Gardeners Tote är en härligt välfylld påse med flera av deras godsaker för händer och hår - Hand Salve, Lemon Butter Cuticle Cream, Res-Q Ointment, Herbal Insect Repellent & Beeswax Lip Balm. Jag älskar bivax i läpprodukter!


199 kronor hos Eleven - ja, ni hör ju själva. Kanske är det någon annan som fyller år som kan önska sig. Eller någon miljonär som vill skänka paketet till mig? :)

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0