Jultävling - Vinn Silky Kiss från Oriflame


Date: 2008-12-24 Time: 22:12:08
Kategori: Tävlingar { 9 Kommentarer }
______________________________________________________



Jag delar ut en liten julklapp till er läsare i form av läppstiftet Silky Kiss från Oriflame. Som ni säkert kommer ihåg gav jag nya mascaran Power Curl från samma märke närapå full pott. Så här skriver Oriflame själva om sitt läppstift:

"Nya Silky Kiss är ett vibrerande läppstift i tolv sensuella nyanser. Läppstiftet är berikat med ett sensuellt silkeskomplex som ger en mjuk och läpp applicering. Silky Kiss innehåller lätta oljor som hjälper till att skapa en tunn, silkeslen yta över läpparna utan att förlora färgernas intensitet. Läppstiftet innehåller dessutom 100% naturlig phytosterol, från sojabönan och rapsolja, som är kända för sina återfuktande och skyddande egenskaper."

Jag snor en bra idé från både Bjooti och LipGloss Bitchen (varför uppfinna hjulet liksom).

Så för att vinna: Berätta ett par meningar om dig själv så att jag kan lära känna dig bättre.

Gör detta i en kommentar till det här inlägget och lämna din e-postadress så att jag kan kontakta dig om du vinner. Länka gärna till den här tävlingen i er egen blogg. Senast 26/12 vid 21:00 vill jag ha din kommentar.

Kommentarer
Kattis

Hej!

jag är en läsare som återvänder regelbundet, 37 enl körkortet men yngre i sinnet. Älskar make-up och allt som hör till. Testar gärna nya produkter men hakar inte på alla trender.

God fortsättning!

2008-12-24 22:39:15
Louise B

Hej,

Jag är en 18 årig tjej som nyligen hittade till din blogg via min vännina. Är en riktigt natur människa som bor på landet, älskar att gå i sunkiga kläder på långpromenader med min fina golden retriever!



Det är en sida av mig, den andra sidan ser ut på följande vis: En skotokig, sminktokig riktigt produktjunkie med andra ord. Jag älskar att klä upp mig, gå i alldeles för höga klackar, sminka mig och gå ut! Jag är total besatt av läppglans, har provat alla märken, alla olika typer trodde jag! Oriflame har jag aldrig förut testat, så det skulle vara kul att testa på!



God Jul!

2008-12-24 23:34:49
Sara

hejhej! jag är 21 år och bor i östersund. är vegan och älskar att gå i second hand-affärer och på loppisar och leta fynd. det är något av det roligaste jag vet!

2008-12-25 02:40:58
Johanna

Hej,

Här är jag, 23 fantastiska år och ungefär fyra äpplen lång. :) Har precis börjat på nytt jobb och kan nu titulera mig pensionsrådgivare, otroligt spännande och lärorikt. När jag kommer hem sådär runt fem på eftermiddagarna sätter jag på datorn och surfar runt bland mina favoritbloggar och stannar allra längst på dem som handlar om smink. Min pojkvän bara suckar och klappar mig på huvudet. Får väl säga att jag har lite av Lousie Bs (ovan)intressen med, sminka mig i många timmar, trä på de finaste och högsta skorna för att sedan slå en sväng ute. Och vem kan egentligen få för många läppglans?

God Jul!

2008-12-25 17:19:04
http://yrsavega.blogspot.com
Pixelpig

jag är närmast nybörjare på smink-området, trots att jag hunnit bli över 40. I somras fick jag plötsligt ett brinnande intresse för nagel-lack och från att ha haft ett enda för att måla tårna på sommaren har jag nu en bra bit över hundra, och de forsätter att föröka sig som kaniner.. ;-)

2008-12-26 12:35:43
Hang - Designar bloggar

Hang, 16. Älskar skor och smink!

Japps!

2008-12-26 15:03:46
http://hang.blogg.se/
Johanna

Jag har nyligen börjat intressera mig för sminkbloggarna, visste inte ens att det fanns så många (varför är det bara modebloggarna som får uppmärksamhet?) Jag är 21 och bor i malmö där jag pluggar. Jag gillar att träna, kolla på film och äta

2008-12-26 16:28:02
Vicky

Älskar skönhetsbloggar och vill gärna köpa krämer och makeup för hela studielånet om jag kunde! Favoriten just nu är mineralfoundation, för det tål jag utan att få eksem. Pluggar ju som alla redan förstått, bor i Göteborgsområdet, är kattmänniska och gillar att läsa.

2008-12-27 17:13:03
Mirre

Har alltid varit mycket intresserad av smink och gillat hur man kan förändra sitt utseende..

Just nu är jag mest inne på olika läppprodukter. Favoriterna är alla min Juicy tubes..I like!

2008-12-27 20:38:45

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0