Recension: OSiS+ Smoothing Cream


Date: 2008-08-15 Time: 21:31:29
Kategori: Recensioner { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Många av er har velat se ännu mer recensioner här i bloggen och då ser jag gärna till att lyda! Jag vill ju att ni ska vara glada och det ger ju mig en anledning att shoppa lite mer, enbart i test-syfte då såklart... :)




För ett par månader sedan fick jag med en burk Smoothing Cream från OSiS i en goodie-bag efter att ha sett SATC-filmen. Sedan dess har stylingcremen använts för fullt här hemma. Krämen ska, enligt OSiS själva, släta ut, ge anti-friss-kontroll och skapa naturlig glans. Och fasiken vad den fungerar bra! Jag har i den i mitt hår efter att ha handdukstorkat och kammat igenom det - efter detta fönar jag.

Skillnaden är riktigt stor, mitt hår blir mindre statiskt, mycket mjukare och följsammare på köpet. I like! Det enda jag kan tänka mig som skulle kunna ha varit bättre är den där glansen de pratar om i beskrivningen - den saknar jag lite. Jag kompletterar med några droppar glansdroppar när jag fönat klart istället så blir jag helt nöjd. Hade det inte varit för det hade Smoothing Cream fått toppbetyg.

BETYG: BBBB (4/5)

P.S Hur kul är det inte att jag lyssnar på Smooth med Santana & Rob Thomas när jag skriver detta inlägget. Ja... jag är lättroad :)

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0