Är det bara jag...


Date: 2008-04-12 Time: 20:42:47
Kategori: Allmänt { 8 Kommentarer }
______________________________________________________

... som inte är speciellt förtjust i överhypade DiorShow-mascaran? Har testat i ett par veckor nu och hade absolut högre förväntningar på den. Ska använda den ett tag till innan det kommer en utförligare recension.

Andra produkter som hårdtestas hos mig just nu: Oliv-seriens eyemakeup remover, Läppglans från Maybelline, Krämrouge från Maybelline & Body Scrub från Weleda. Kom gärna med synpunkter om vad ni vill läsa om först.

Imorgon vankas det i alla fall tävling här på Beauty Place, missa inte! 

Kommentarer
Sanna

Jag tycker inte heller att Dior Show är så bra och gillar den inte alls!
Den är alldeles för överskattad i mitt tycke.
En mascara som ger betydligt bättre resultat, än den, är Elisabeth Ardens Double Density mascara.

2008-04-12 22:14:18
Emelie

Jag gillar den inte heller... Tycker den ger mig spindelbensfransar... Inget jag vill ha!

2008-04-12 22:33:14
http://emlanemelie.blogg.se
Linda Johansson

Definitivt en av de sämsta mascaror jag har testat! Gillade inget med den: för stor borste, äcklig lukt, spindelben av fransarna, fäller massor vilket resulterade i flagor i ögonen + svarta prickar av mascaran runt ögonen osv.

2008-04-12 22:40:50
Lise

Nej den är verkligen överskattad! Smular gör den också...blä!

2008-04-15 12:56:28
dami

Jag gillar hur fransarna blir efter applicering, problemet är att färgen inte sitter kvar där den ska, tyvärr.

2008-04-16 19:42:27
rocketqueen

Jag gillar den inte, helt förskräcklig.

2008-04-17 06:57:33
http://rocketqueens.blogg.se
Beauty Princess

Sanna: Hmm.. kanske får testa den nästa gång. Tack för tipset!

Emelie: Nej, jag håller med dig.

Linda: Precis så den blir på mig också, blä! Efter alla hyllningar man har hört om Dior Show.

Lisa: JA, den smular som bara den, inget bra alls!

Rocketqueen: Me neither!

2008-04-21 20:32:14
Alicia

Jag älskar Diorshow och den gör verkligen underverk för mina fransar då jag böjer mina ögonfransar för jag har otroligt långa men tyvärr spikraka fransar, och till skillnad mot många andra mascaror så fortsätter fransarna att vara böjda istället för att mascaran gör att dom "åker ner" igen vilket har varit mitt stora problem innan. Men alla har vi olika ögonfransar och är ute efter olika effekter :) Lancome - Hypnose är en annan mascara jag tycker är riktigt bra och i budgetklassen tycker jag att 2000 calories från Max Factor är överlägsen alla andra.

2008-05-19 18:45:34
http://setarehh.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0