HQ Hair-beställning


Date: 2007-09-13 Time: 21:15:30
Kategori: Hårvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

image373  image374

Nu har två nya flaskor gjort sig hemmastadda i mitt badrum - nämligen schampo och balsam från Bumble & Bumble i Alojoba-serien. Strax under 500 betalade jag för båda och jag vet att det är galet mycket men mitt hår reagerar verkligen olika på schampo och schampo... tyvärr kanske man ska säga. Nu ska det i alla fall bli spännande att se hur B&Bs produkter är, jag har hört mycket gott.

Leveransen från HQ Hair fungerade i alla fall bra, jag beställde fredag kväll och paketet låg och väntade på mig på onsdagen. Inga roliga testförpackningar i paketet dock, lite synd, jag tycker om att testa nytt :O)

Kommentarer
rocketqueen

Hej! Åh, spännande! Skulle vara kul att se en recension sedan.

2007-09-14 06:26:30
http://rocketqueens.blogg.se
Beauty Princess

Självklart blir det en recension så småningom :O)

2007-09-19 20:09:19
julia

ifall ditt hår gör stor skillnad ska jag då värkligen rekomendera lush,
älskar hur dom luktar, fungerar utmärkt och till ett bra pris :)
jag vet inte vart då bor men det brukar finnas i lite större städer och så går det att beställa från hemsidan :)
www.lush.se

2008-01-06 23:57:49
Beauty Princess

Julia: Gillar Lush:s grejer så jag ska helt klart ta ditt råd och spana in nästa gång jag är i Sthlm och kan kila in till en butik!

2008-01-22 21:17:12

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0