Vincent Longo ögonskugga


Date: 2007-05-17 Time: 22:01:24
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

För alla er med pengar kvar, såhär en vecka innan löning, kolla in Vincent Longos ögonskuggor "Wet diamond"! Över långhelgen befinner jag mig i Göteborg och det är inte första gången jag har klämt på VL:s skuggor och varit väldigt sugen. Tyvärr vill inte ekonomin riktigt just nu men någon annan kanske kan handla en lagom till helgen?

image330
Färgen Concerto är svart-grå och verkar perfekt för sotade ögon, snygg färg och lätt att variera i intensitet. Skuggan kan användas torr eller med en våt pensel - jag är helt såld. Om en vecka klickar jag nog hem den från COW. Bor du i huvudstaden eller Göteborg kan du köpa Vincent Longos produkter på COW parfymeri eller NK.


Kommentarer
Mari

Tyvärr måste jag säga att Wet Diamond ögonskuggorna imponerade inte så mycket på mig. =(

2007-05-18 13:34:03
Beauty Princess

Mari: Nämen, vad synd! Vad var det som var mindre bra?

2007-06-01 21:11:47

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0