Tävling - Vinn CD


Date: 2007-05-01 Time: 12:07:12
Kategori: Tävlingar { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Så var det dags för tävling igen! Mahir PR och CD-rea har gett mig chansen att lotta ut 9 CD-skivor till er och det tycker jag är toppenkul. Tävlingen går till så att du (förhoppningsvis) svarar rätt på frågorna nedan:

1. Vilken stad kommer Kent ifrån?
2. Vilken soulsångerska sjunger låten "Ring the alarm"?
3. Vilken jurymedlem är inte kvar längre i svenska "Idol"-juryn i 2007 års program?

Sedan rankar du dina favoritskivor, från CD-rea, inom följande kategorier:

1. Nya skivor som jag missat men passar på att köpa nu.
2. Godingar som jag inte har och vill nu bunkra upp med.
3. Perfekta presenter att ge bort (skivor man borde äga).

Tävlingen håller på i ungefär 2 veckor, tills 13/5 2007 och sedan går jag igenom mailen på så sätt att första mailet får en lista på alla 9 skivor som denne får välja bland, andra mailet får en lista på 8 skivor och så vidare. Skivan skickas sedan ut direkt till vinnarna. (Om färre än 9 stycken mail kommer första personerna att få två skivor så långt det räcker.)

Skicka ett mail till [email protected] för att ha chans att vinna du med!


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0