Blush-klickat


Date: 2007-06-11 Time: 20:30:03
Kategori: Blandat { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag kunde inte hålla mig längre - det fick bli en beställning från Blush redan ikväll. I paketet ligger Smashbox-mascaran, det får bli en chansning men ska bli kul att testa märket för det har jag inte gjort innan. När jag ändå var inne på sidan klickade jag hem en ny handkräm från Essie också. Lukt: Kiwi/Lime. Hoppas den luktar lika gott som den låter...

3 arbetsdagars leverans lovar Blush, hoppas att de håller det för då har jag paketet hos mig redan innan helgen. :)

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0