Wet & Wild


Date: 2007-07-09 Time: 17:40:47
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag är shoppingsugen efter nostalgi-märket Wet & Wilds nagellack (var stort när jag gick i mellanstadiet ungefär). Just nu har Pashion Cosmetics rea med 50% på ett antal nagellack i sin butik, så för alla er i Stockholm som är sugna på en fin sommarfärg är det en bra chans att fynda. Jag är sugen på underlack så att alla mina mörka färger inte ger sådan bi-färg när jag tar bort det och en fin cappucino-nyans på nagellack att ha för att bli vardagssnygg. Men i webshoppen har de inga färgade lack, bara för fransk manikyr och över- och underlack.

image344

Får nog bli ett snygg lack när det blir Stockholmstripp om 2 veckor med mamma :O)

Kommentarer
Sanna

Dom har det märket inne på Souk i sthlm :D

2007-07-15 14:24:12
http://linslusen.blogg.se
Beauty Princess

Sanna: Är inte så van Sthlm-besökare men är det inte i SOUK som Pashion ligger, eller är jag helt fel ute?

2007-07-19 22:17:37

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0