Nytt bloggvirke


Date: 2007-07-26 Time: 16:52:24
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

image350


Åh, vad mycket roligare det är att shoppa i storstan! Igår var jag med kära mamma och hade en heldag i Stockholm, iväg 10 och hemma 23, massor av god mat och självklart underbart skoj shopping! På bilden ser du de skönhetsprodukter som fick följa med mig hem;

Get Fruity  - Body butter pineapple/passion fruit
MISO Pretty - Lip Balm pineapple
Essie - Nagellack i färgen Iced Chai Latte

Mest av allt ser jag fram emot att få testa om Essies nagellack är så gudomliga som alla säger, själv har jag aldrig testat innan. Jag ville ha latte-färgade naglar så vi får se om den här är som jag hoppas. De andra produkterna luktar föresten oerhört gott, jag älskar fruktiga dofter!

Kommentarer
Christin

Jag har också en burk Get fruity pineapple/passion fruit fast body scrubben, den doftar underbart, gillar också fruktiga dofter! :)

2007-07-30 21:03:02
http://christinsshopping.blogg.se
Beauty Princess

Christin: Ja, visst luktar den wonderful? Recension på min body butter kommer snart, om du känner dig nyfiken på den också?

2007-07-31 13:36:25
Sofia

Hej!



Vart har du hittat ditt MISO PRETTY läppbalsam? Ananassmken/doften?

Ser att du kpt det i SThlm och jag bor här och vill jättegärna ha ett. Vart vart vart?

:)

2008-06-28 11:01:18
Beauty Princess

Sofia: Jag handlade det på Passion i SOUK-gallerian. Där har de massor med kul produkter!

2008-07-11 11:07:17

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0