Vinn - Body lotion från Vaseline


Date: 2007-01-11 Time: 20:31:02
Kategori: Tävlingar { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Nu är det tävling på gång igen! För alla som är lite vintertorra kanske det kan vara något att vinna en flaska body lotion från Vaseline? Jag lottar ut Extra strength, som är en parfymfri body lotion för den lite torrare huden. Flaskan innehåller 200 ml och är helt oanvänd (den var en del av paketet jag fick för ett par månader sedan).

extra strength

För att vinna extra strength, ge förslag på något du skulle vilja läsa om i ett inlägg på bloggen
(det kan vara ett visst märke, en viss produkt eller produktgrupp) och varför? Skicka ditt förslag till [email protected] senast nästa fredag kväll - 19/1 - vid 21:00. Då drar jag lott bland de inkomna bidragen och publicerar vinnaren kort efter det. Vinnaren betalar frakten.

Kommentarer
erika

varför orka lägga ner energi på att skriva vad o varför som nån värsta slogan för o vinna en bil från marabou eller ¨nåt, när du ändå bara drar lott.. tänk om den du får när du drar inte skrivit nåt alls så finns de nån annan som skrivit o tänkt igenom värsta bra .. ?

2007-01-12 16:03:20
erika

och dessutom, ska vinnaren betala frakten e de billigare att gå till Ö&B o köpa den ;P

2007-01-12 16:05:27
Beauty Princess

Erika: Vad synd att du känner så. Jag drar lott för att jag tycker det är omöjligt att bestämma vem som har "bäst" bidrag när alla är lika inspirerande för mig. Jag kommer antagligen att skriva om de flesta av bidragen och då ser jag det som en fördel för alla som får läsa om det de vill. Och att jag inte har "större" vinster beror på att jag gjort en undersökning som du hittar här: http://beautyplace.blogg.se/050906133206_vill_ni_hjlpa_mig.html
där majoriteten säger att de vill ha fler tävlingar med mindre priser. Frakten kommer antagligen att gå på en tia... och då slipper man ta sig iväg till ÖB. Men du behöver inte tävla om du inte vill :P

2007-01-13 09:19:06

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0