Safari Mineral Bronzer


Date: 2007-02-12 Time: 20:08:30
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det här fulsnygga bronzingpudret från Cherriflip?! Lite roligt är det och jag tror nog att effekten blir riktigt bra eftersom man får flera olika nyanser som blandas på ett snyggt sätt. Personligen gillar jag lite lyxigare förpackningar, det är fjantigt men det gör att jag tycker att produkten också blir lite, lite bättre och framförallt är det roligare att ha med i sminkväskan.  Trots allt föll jag lite smått för den här leopard-bronzern... fast 349 kronor är lite väl magstarkt. Finns hur som helst hos Eleven

35761-293
Vad tycker du... motiverar en lyxigare förpackning ett högre pris?
Rösta gärna här!

Kommentarer
Anonym

fortsätt blogga trots få kommentarer! är säker på att många läser den!

2007-02-13 21:08:25
Anonym

+ jag älskar skönhetsbloggar!

2007-02-13 21:08:46
Em

dyr, men shit så cool!

2007-02-13 22:19:33
http://fashionholic.blogg.se
Beauty Princess

--- : Självklart gör jag det, det är väldigt kul att skriva oxå! Men tack för snälla ord =)

Em: Den är onekligen lite cool!

2007-02-15 19:53:29

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0