H&M Dipliner


Date: 2007-02-06 Time: 19:08:26
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

35761-289Bra smink behöver inte alltid vara dyrt. När jag lade en beställning till H&M på några linnen och accessoarer för ett tag sedan passade jag på att klicka hem Dipliner by H&M för 49:50. Inte så väldigt högt pris, tänkte jag, så då gör det inte så mycket om den inte är så bra. Men jag blev överraskad - diplinern är lätt att arbeta med och ger ett snyggt resultat och det är det inte alla som kan stoltsera med för 49:50. Visst finns det bättre på marknaden men kanske inte för det låga priset?!


Kommentarer
Rouge

Härligt när man hittar budgetfynd! =D Tycker dock att det händer alltför sällan! ;)

2007-02-07 16:27:47
http://lemakeup.blogspot.com
Beauty Princess

Rouge: Ja, tyvärr är det ju så. Du har inte någon som du kan tipsa om?

2007-02-07 20:29:27
Åsa.S

Jo, visst är det så at ett lågt pris drar upp "poängen". Bra budgetgrejor tycker jag att Lumene brukar ha. Sen så känns det ju lite flärdfullt med dyrare märken ibland, det kan ju vara härligt!

2007-02-07 21:11:41
http://glansigyta.blogg.se
Beauty Princess

Åsa S: Visst är det så att det är skönt att skämma bort sig med dyrare märken, det försöker jag så ofta det går. Jag är sugen på en ansiktsmask från Lumene, har du provat någon sådan?

2007-02-11 17:44:36

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0