Utmaning


Date: 2007-04-30 Time: 22:13:50
Kategori: Smink { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

Make it Up utmanar i sin blogg och vill veta vilka 3 sminkprodukter som används om vi var tvungna att välja de för resten av livet. Svårt - jag är ju tyvärr en sådan där som alltid tror att gräset är grönare på sminkmarknaden - men jag försöker... här är min lista:

♥ Svart mascara Lancôme Hypnose - är nog den bästa mascaran jag har provat, den ger fina fransar med extra volym.

♥ Star gloss - också från Lancôme, i ljust rosa. Underbart läppglans med precis lagom färg och skimmer. Dessutom perfekt konsistens, inte kladdigt men inte rinnigt (om det är ett ord) heller.

♥ Microshadow från Make Up Store i färgen Cotton candy - Sött rosa som är perfekt till vardags. MUS ögonskuggor har bra hållbarhet och är väldigt bra att jobba med.


Kommentarer
madeleine

hejsan, vet du var de säljs något guerlain terracotta puder, köpte det i frankrike och nu hattar jag det ingen stans, vänligen svara till min blogg. / mvh, madeleine

2007-11-01 15:38:57
http://maddhoes.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0