Bobbi Brown-sugen


Date: 2007-04-10 Time: 21:06:31
Kategori: Blandat { 8 Kommentarer }
______________________________________________________

Några gånger i veckan dimper ett nyhetsbrev från Bobbi Brown in i inkorgen hos mig. Jag blir nästan alltid sugen på åtminstone en produkt, ofta fler.

 

Beach body scrub är ett exempel på en sådan produkt som jag blivit mer än sugen på, åh vad jag vill att den här ska säljas i Sverige! Den har bland annat apelsinskal och skrubbar dig len samtidigt som den återfuktar. Lukten är "beach" som är en blandning av jasmin, sea spray och mandarin.. låter fantastiskt.

 

image313

Bobbi Browns Surf & sand eye palette, som ingår i Surf & sand collection, känns som ett bra val i sommar. Som ni ser har den tio olika nyanser som jag tror är jättesöta på.

 

P.S På tal om Bobbi Brown så skickade jag iväg ett mail till diverse skönhetsshoppar för att försöka få reda på om det finns några planer på att ta in märket. Fick svar från Pulp Store som meddelade att de definitivt kan tänka sig att sälja Bobbi Brown och ska kolla upp möjligheten. De ska höra av sig till mig när de vet mer... det låter lovande, håller ni också tummarna?


Kommentarer
Red Head

ÅH...herre...min...skapare... Bobbi Brown goes to Sweden? Det är fasen fantastiskt om det blir av. Vad kan vara problemet? INGEN säljer ju henne i Sverige. Jag är galen i hennes grejer! Hela Surf&Sandkollektionen är superfin.

2007-04-10 23:23:04
http://redheadreport.blogg.se
Maria

När kommer recension på Lumenes Crystal Radiance? Sugen på den men vad tkr du om den?

ps. tack för en bra blogg!

2007-04-11 20:54:54
nyans

Låter nästan lite för bra för att vara sant. Men tänk om... kanske man vågar hoppas lite nu i alla fall :)

2007-04-12 11:36:52
http://nyans.blogsome.com
Bjooti

Läget med Bobbi Brown är så här, de ägs av Estee Lauder, och EL är väldigt restriktiva med nätförsäljning av sina märken. Om BB kommer till Sverige, blir det med störtsa sannolikhet till ett varuhus - i alla fall enligt Estee Lauder själva.

2007-04-12 19:50:04
http://bjooti.net
Lisen

oj då ni som gillar den där paletten blev visst dissade av både bjooti och lipglossbitch! crazy people som ni är...

2007-04-13 00:21:07
Bjooti

Dissade? Jag skrev att jag inte förstår varför folk hyllar palletten, men det var ingen diss mot någon - det var bara min åsikt.

2007-04-13 18:05:36
http://bjooti.net
Beauty Princess

Red Head: Ja, visst skulle det vara underbart om de började sälja sina grejer här?

Maria: Jag ska försöka fila på en i helgen =)

Nyans: Jag hoppas i alla fall!

Bjooti & Lisen: Det handlar väl som sagt inte om att dissa, smaken är som baken och tur är väl det!

2007-04-14 19:32:52
LipGloss Bitch

Jag vill också framhålla att jag inte dissar folk för att de tycker annorlunda om en produkt än vad jag gör. Mitt "crazy people" var menat som nåt skämtsamt.

2007-04-14 20:56:37
http://lipglossbitch.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0